Bis sich das Hg, dem Sk nähert

Schließe dich der Dunklen Seite der Macht an!
Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen
Original von Thomy_Riddle
Lässt du den für mein Gebot überhaupt gehen, falls keiner mehr drüber geht? Sonst schau ich mich anderswo um.
Original von sergey_4_eva
Hinzufügen sollte man, dass der Sk 200 Mio. betrug, das ich diesen rausgenommen habe zeigt, das er für diese Summe nicht wechseln wird, ich glaube ich mach noch einen rein, damit ihr euch orientieren könnt !
Original von Weinachtsmann
Original von sergey_4_eva
Hinzufügen sollte man, dass der Sk 200 Mio. betrug, das ich diesen rausgenommen habe zeigt, das er für diese Summe nicht wechseln wird, ich glaube ich mach noch einen rein, damit ihr euch orientieren könnt !
aha.
nur dass kein mensch in den letzten tagen auch nur bereit war das 120mio gebot zu überbieten... aber setz ruhig noch paar utopische SKs rein![]()
Strengths
The 1.84m-tall is a strong and technical central midfielder, able to play also as both a defensive midfielder and also in an attacking role.
Lately Sao Paulo have been exercising a 4-1-3-2 formation which seems to be doing great for Casemiro , who is placed at the centre field behind the strikers, with the talented Lucas and Wellington on the flanks beside him, executing a killer threesome of the midfield.
Casemiro has great tackling skills and holds an intimidating physical presence, frequently described as an all-round player, who can dribble and score spectacular and creative goals.
Additionally, Casemiro has very quick instincts in counter-attack situations, holding great heading abilities, as well as accurate long passes.
Weaknesses
There are no obvious weaknesses for Casemiro , except the fact that he is still only 19 and needs to gain more experience, although he already might seem to be fit to move to a higher league.
Casemiro is also not so fast, but holds an explosive ability to burst up-field, which has a lot to do with his healthy mentality and hard work rate on the field.
Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von sergey_4_eva ()